capítulo dos - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Chantal - WaarBenJij.nu capítulo dos - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Chantal - WaarBenJij.nu

capítulo dos

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Chantal

06 April 2015 | Ecuador, Quito

Mijn dag begon om half acht, want ik zou om acht uur bij de taalschool moeten zijn. Dit hoorde ik van een van mijn huisgenoten. De taalschool zelf en de eigenaren van studentenwoning hebben mij niks verteld. Uiteindelijk was ik als enige zo vroeg op en moest ik wachten tot er iemand wakker was die met mij naar de taalschool kon lopen. Ik was erg bang dat ik zou verdwalen, maar het zich echt letterlijk tegenover het studentenhuis.

De taalschool is erg mooi; er staat een pingpongtafel en ze hebben een serre waar je lekker in het zonnetje kan zitten.De lokalen zitten op de tweede verdieping. Hier heb ik tot de pauze privé les gehad van Silvana.

In mijn half uurtje pauze was mij verteld dat we buiten moesten gaan zitten, want dan zouden we hummingbirds kunnen zien. Ik heb er één gezien, maar hem nog niet op de foto kunnen krijgen.

Na mijn pauze gingen we samen met een andere leerling spelletjes spelen. We speelden bingo, waarbij we moesten onthouden wat het Spaanse woord voor je plaatje was, en memory.

Voor lunch zijn we gaan eten in een tentje op Plaza Foch. Voor drie dollar kregen we soep, rijst met groente en kip, popcorn en drinken. Het was super lekker, maar het was te veel om op te eten.

Daarna ben ik op zoek gegaan naar de supermarkt. De heenweg was niet zo moeilijk; alsmaar rechtdoor de berg op. Op de terugweg, met een fles van 6 liter water, sap, fruit en nog meer etenswaar, werd het iets lastiger.

We hebben in het studentenhuis een cocktail gedronken en hebben daarna gegeten in de Irish pub. Hier heb ik een super lekker hamburger op. Rond 8 uur ging daar de tv kei hard aan voor een basketbal wedstrijd. Ik hoorde het Amerikaanse volkslied al en zag dat het niet alleen gespeeld werd door een fancy band, maar er ook nog eens een adelaar rond vloog.

Na deze lange dag was ik helemaal kapot en ben ik lekker naar bed toe gegaan!

  • 08 April 2015 - 12:38

    Eveline:

    Hey tall,
    Zolang je geen kitkats koopt kom het helemaal goed

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

Ecuador

Mijn avontuur in Ecuador.

Recente Reisverslagen:

23 April 2015

capítulo seis

13 April 2015

capítulo cinco

10 April 2015

capítulo cuatro

07 April 2015

capítulo tres

06 April 2015

capítulo dos
Chantal

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 3322

Voorgaande reizen:

05 April 2015 - 06 Mei 2015

Ecuador

Landen bezocht: