capítulo uno - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Chantal - WaarBenJij.nu capítulo uno - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Chantal - WaarBenJij.nu

capítulo uno

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Chantal

06 April 2015 | Ecuador, Quito

Buenas Tardes!

Vandaag was het eindelijk zo ver. Na een halve dag in het vliegtuig ben ik aangekomen in Quito!
Tijdens de reis van het vliegveld naar het studentenhuis, waar ik verblijf, heb ik al veel van de stad kunnen zien. Ook ben ik er achter gekomen dat mijn Spaans nóg slechter is dan ik dacht! Een praatje maken in de auto is hem niet geworden. Maar goed dat ik Spaans lessen ga volgen!
Mijn huisgenootjes komen uit Noorwegen en hebben al eerder dit soort reizen gemaakt. Morgen ga ik met één van mijn huisgenootjes naar de Spaans lessen, zodat ze me wegwijs kan maken.
Nu ga ik (hopelijk) lekker mijn jetlag wegslapen.

Chantal

• 06 April 2015 - 09:03

Justin:

hey Chantal,

Je Spaans zal daar vast wel goedkomen! Veel plezier in Quito en succes met je Spaanse lessen!

• 06 April 2015 - 09:32

Nienke:

Heel veel plezier in Quito Chantal! Maak er een mooie en onvergetelijke tijd van! Succes met je Spaanse lessen ;)

• 06 April 2015 - 09:44

Ghislaine:

Gaaf!!! Heel Veel plezier nog en ik kan niet wachten op je aankomende blog! Liefs xx Ghies

• 06 April 2015 - 10:28

Paul Spoeltman:

Hola mi icha,
    Como esta en Quito yo pensar tu es dormir por el diferentia de hora.
    Buenas tempo en Quito mi beunas icha,
    Muchos bessos

• 06 April 2015 - 10:29

Karin Koopman:

Olla comesta ha ha lekker fout geschreven maar bij jou gaat dat goed komen.heel veel plezier daar en pas goed op jezelf xx

• 06 April 2015 - 10:29

Lineke:

heel veel plezier en succes met je Spaans

• 06 April 2015 - 10:57

Lesley:

Hoi chantal,

Vind het heel stoer van je!
    Succes!
    xx

• 11 April 2015 - 14:59

Mak:

Wat een stoer mens ben je toch!!! Xx